Egy mondatban

"A humornak semmi köze a jókedvhez", avagy világnézet egy mondatban.

Friss topikok

  • Nevem senki.: Annyira nincs pénze a népnek, hogy folyton teli vannak a bevásárlóközpontok és nem csak fizetéskor... (2022.07.29. 22:32) Olcsó sör
  • idelle: @Nevem senki.: ne hisztizz. olvass, értelmezz. (2022.05.12. 20:13) Vajon miért?
  • Karácsony Gelgely: Vagy én hol tartanék. (2022.04.06. 14:11) Keményen dolgozó nagyember
  • Karácsony Gelgely: Nekünk at egy szerű szavek is gondot okoznak. hirtv.hu/ahirtvhirei/ismet-meggyult-a-baloldal-baja-... (2022.03.18. 12:06) Hyány
  • Itt a kezem nem disznófasz: @idelle: MKKP-s vagyok. (2022.03.10. 17:49) Segíts Katinak!

Fácse

Egy nép Belső-Ázsiából

2010.11.09. 13:38 - idelle

Címkék: köcsög nagyonmagyar

A hír: Szarházizta a szocialistákat egy jobbikos. (Vona holokausztiparról beszélt a parlamentben, az MSZP-s Bárándy rászólt, erre Pörzse bekiabált.)

Egy mondatban: Na, ez az az ősmagyar intelligencia, amelynek parlamenti képviseletére olyan nagyon vártunk ’44 óta.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://egymondatban.blog.hu/api/trackback/id/tr232435894

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A mitévő légy János 2010.11.09. 18:24:25

politikai meseAtyámfiai, az élet nagy csodákra képes, ezt már egy Darwin nevű csavargó is tudta, aki valami okosságot talált ki egyszer a törzsek fejlődéséről, aminek köze van a majmokhoz is, akik emberek lettek. Szóval nagy varázsló lehetett a fickó, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húsleves 2010.11.09. 20:17:26

@idelle: már az maga nonszensz, hogy azok kádároznak, akik a kádári dácsájukat átforgatták liberális szabadrablásba. Nem lehet a végtelenségig etetni az embereket az álszent demokráciaféltésetekkel, főleg azért nem, mert már úgy lepusztítottátok az országot, hogy az emberek zöme a szükségleti piramisnak nem veletek azonos szintjéről érzékeli a környezetét. A ti demokráciátok semmivel sem különb a népi demokráciánál, hiszen most is nagy igazságokkal etetitek az embereket, és loptok, csaltok.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.11.09. 20:18:11

@Lacdelo: "Atlag "osmagyar", csakugy mint blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year. Ezek csak a multra tudnak mutogatni, de egy ertelmes elkepzelesuk, hogyan lehetne Mo egy jobb tarsadalom"

Ritka gyenge provokáció kísérlet.Porold le a homlokod és fuss neki még egyszer :).(amúgy tuti nem vagyok ősmagyar mert egyik felem Stájerországból érkezett,szláv/orosz névvel :),örülök egyébként ,hogy nem a másik irányból mert akkor a szobába kellene kakilnom és öregasszonyok füléből kitépkedni a fülbevalót...nem begyere szokás... )

Muad\\\'Dib 2010.11.09. 20:18:14

@Lacdelo:
Vitát kezdeni olyan emberrel, aki állítólag tudja, hogy mennyivel többet tett egy olyannál, akit nem is ismer, értelmetlen. És akkor még én vagyok állítólag a a gonosz szélsőjobboldali, aki prekoncepció alapján ítél meg másokat. Kérlek...

Kandabula 2010.11.09. 20:19:58

@dtk74: de szép gyűjtemény... Van még? Egyébként ne hagyjuk ki a többieket sem. A felsoroltak is fejlődtek... Napról napra.

RÁMBÓGECI 2010.11.09. 20:23:04

@idelle:
már bocsánat a szmélyeskedésért, így ismeretlenül és ráadásul elsőre, de te egy buta ember vagy...

"

idelle · magyaridiot.blog.hu/ 2010.11.09. 17:50:12
@PappZe: "Kérdés: mi köze Pörzsének és Vonának az ősmagyar intelligenciához?"

archetípusai ők annak.

"

ha ilyet leírsz...

Húsleves 2010.11.09. 20:23:34

@milyen szép a Vértes, ó: akkor ne nevezze "ősmagyar intelligenciának", hanem maradjon meg kizárólag annak a személynek a kritizálásánál, akinek nem tetszett a beszólása. Nektek persze lehet általánosítani, ugye? Bezzeg ha valaki cigányokra vagy zsidókra mond bármit, akkor annak New Yorkig és Brüsszelig is elér a visszhangja. De magyarokat fikázni, az belefér a blogkultúrába.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 20:25:45

@Muad\\\'Dib: "Pusztán jelzem, hogy miután egy csoportot vérig sértettek"

na itt kezdődik. rám, ha valami negatívat mond valaki, akkor elgondolkozom, hogy mi lehet az OKA a véleményének.
meg is sértődhetnék, mert akkor ezt az önvizsgálati részt meg lehetne spórolni, és nem csak a diskurzust lehetne lezárni, hanem még utálhatnám is a másikat, de ez a lehetőség már régen nem vonz.
ha meg nem számít az illető, akkor leszarom a véleményét. tudnám ajánlani ezt a megoldást a MAGYARKODÓK esetében az én véleményemmel kapcsolatban!

RÁMBÓGECI 2010.11.09. 20:28:19

+ kedves "idelle" hogyan tudod leküzdeni azt a skizoid állapotot, hogy ennek a "belső-ázsiai" népnek a nyelvén nyilvánulsz meg?

gondolom, hogy te különbnek tartod magadat ezen nép minden tagjától...

használd kérlek a saját nyelvedet, de akár haza is mehetsz felőlem...

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 20:29:16

@Húsleves: Még mindig nem 'a magyarokat fikázza', bár érintettként érthető az is, hogy általánosítani próbálsz, az is, hogy nem érted a magyar nyelvet. És miért ne lehetne magyarokat fikázni? Ha átverik a közértben, akkor nem panszkodhat, mer' magyar tette? Nem dolgoztad ki ezt igazán, bár érthető ez is. És ha valaki nagy ősmagyart játszik, akkor nagy ősmagyarként fogják gúnyolni, ha Napóleont, akkor Napóleonként, esetleg császárként (és nem 'a császárokat'), és még sorolhatnám fölöslegesen, de minek? :)))

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.11.09. 20:30:42

Ismét kezd tetőfokára hágni a magyarkodás.

Elfelejtették, hogy úgy 60 éve akkori elvtársaik az akasztófán végezték...

Talán manapság még elegendő a könnygázillatú gumibot a nyilas magyar csürhe megfékezésére, de azért érdemes előkészíteni a sufniból az ácsszerszámokat, hátha holnap újra akasztófákat kell ácsolni, a mai újnyilas vezérek ártalmatlanítására...

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 20:33:49

@Birca Maxval: azért ez a "csöppet" eltúlzott riadalom is fölösleges, minden népnek megvan az aljanépe - és persze nem muszáj mindenkit automatikusan odasorolni, aki nem tetszik :)

RÁMBÓGECI 2010.11.09. 20:34:00

@idelle:

" mindig vannak olyanok, akik azért járnak kommentelni, hogy megmutassák, milyen remek emberek.

na und? "

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 20:34:21

@Húsleves: "már az maga nonszensz, hogy azok kádároznak, akik a kádári dácsájukat átforgatták liberális szabadrablásba."

mivel én nem tartozom közéjük, nyugodt szívvel kádározok.
a nonszensz nem ez, hanem hogy pont olyan világot szeretnétek, amiért most vissza akartok vágni.

"Nem lehet a végtelenségig etetni az embereket az álszent demokráciaféltésetekkel"

ha éltél volna az előző, még-ennyire-sem-demokratikus rendszerben, akkor szerintem elgondolkoznál a hasonlóságokon.
egy jó tanács: ne tévesszen meg a hatalomkoncentrációt eltakaró nemzeti ideológia. csak felhasználják.

"úgy lepusztítottátok az országot"

én biztos, bazmeg. főleg akkor, amikor az előző Orbán-kormány idején egy állami cégnél dolgoztam. ahonnan a szocik rúgtak ki. és így tovább.
"csemecső" vagy, meg a "kétharmad" is...

"A ti demokráciátok semmivel sem különb a népi demokráciánál, hiszen most is nagy igazságokkal etetitek az embereket, és loptok, csaltok. "

ez már a fideszeseknek szól vagy még mindig nekem?

Húsleves 2010.11.09. 20:36:00

@milyen szép a Vértes, ó: szerintem neked van bajod a magyar nyelv értésével, hiszen pontosan leírtam az előbb. Ha átvernek a közértben, akkor ne a magyarokat fikázd, hanem azt aki átvert. Ennyire egyszerű ez minden normális emberenek, csak az örökösen általánosítások ellen hangjukat hallató liberálisoknak nem az.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 20:36:29

@RÁMBÓGECI: "hogyan tudod leküzdeni azt a skizoid állapotot, hogy ennek a "belső-ázsiai" népnek a nyelvén nyilvánulsz meg?"

nem skizoid, mivel imádom az anyanyelvemet. és jókat röhögök azon MAGYAR honfitársaimon, akik úgy magyarkodnak, hogy közben még magyarul sem tudnak rendesen... :-D

"gondolom, hogy te különbnek tartod magadat ezen nép minden tagjától"

eltaláltad: NEM.

"használd kérlek a saját nyelvedet, de akár haza is mehetsz felőlem... "

itthonról írok.

Walter Melone (törölt) 2010.11.09. 20:37:16

Nohát!
Csak felfedezte magának a zindex ezt a jó kis blogot....

Grat a címlaphoz!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 20:38:51

@Birca Maxval: "Ez a lista viszont demagógia."

ó, hát persze. de legalább nem cinikus, mint az, hogy adjuk oda a pénzünket az államnak, mert nála jobb helyen van.

Muad\\\'Dib 2010.11.09. 20:39:05

@idelle:
Apró különbség, hogy akiknek te leszarod a véleményét, jó eséllyel nem harsogják tele vele a világot. Az pedig, hogy a radikális jobboldalról hiányzik az önkritika, nekem nem új, ezzel nem leptél meg.

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 20:39:10

@Húsleves: senki nem fikázta 'a magyarokat', gondolom, megzavartak a magyar nyelv kisebb buktatói (bár az nem speciális probléma, hogy a mondatban található összes szó számít, meg a sorrend is) - konkrét embereket 'fikáztak', akik szeretik játszani a Legnagyobb Ősmagyart

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.11.09. 20:40:07

@idelle:

A kettőnek egymáshoz semmi köze. Van a Fidesznek elég VALÓDI bűne, nem kell demagóg kitalációkkal harcolni ellenük.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 20:40:28

@Muad\\\'Dib: "Apró különbség, hogy akiknek te leszarod a véleményét, jó eséllyel nem harsogják tele vele a világot."

világ, ugyan már! szerinted hányan olvasnak engem úgy nagy átlagban? (gondolj valami jó nagy, de kétjegyű számra, ötven alatt... ;-)

RÁMBÓGECI 2010.11.09. 20:41:16

@idelle: én meg azt, h buta vagy...

és fizetett, troll-blogger...

+

rossz a természeted és kelted itt a feszültséget a provokatív szövegeddel...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 20:41:42

@Birca Maxval: "nem kell demagóg kitalációkkal harcolni ellenük."

nem kitaláció. a demagógia csúcsra járatását nem a baloldal végzi profin (néha azt gondolom, sajnos...)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.11.09. 20:42:19

@Lacdelo: Ez érdekes melyik kormány alatt alakult a jobbik meg a gárda?

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 20:42:49

@Birca Maxval: öncélú felvetésként valóban demagóg, viszont olyasvalakinek válaszolva, aki szerint az MSzP gonoszsátán az MSzMP-s kötődései miatt, a Fidesz bezzeg Hófehérke, nem igazán az ;-)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 20:43:55

@RÁMBÓGECI: ez így van, de kérlek, ne húzd fel magad, mert a magas vérnyomás nem tesz jót.

de ha lejjebb akarod vinni, akkor masszírozd a sípcsontod belső felét, a boka fölött, 3-5 cm hosszan, az csökkenti a vérnyomást.

Haary Plotter 2010.11.09. 20:44:17

Böszödi Böszman beszólása majd kiömlengése után (vörös beszéd mint vörös iszap, amellyel teleöntötték a pofánkat és házunkat na emmán ajrópai!) azt írtuk Kossuth téri táblánkra:
"Az ÁrpádHÁZIAKtól a SzarHÁZIAKig"
Ki gondolta volna akkor, hogy három év múlva épp egy HÁZI (bocs, nemesmagyar HÁZY) hopp Mester fog felragyogni a gyurcsányi sz@rból.
A legnagyobb baj, hogy húsz éve elfelejtettük kikölcsönözni egy évre a nürnbergi bitófákat (nocsak, az is ajrópai hely, nem belső ázsiai, b+).

P.S: az antropológusok tudják, minden nép Ázsiából jött, előtte meg Afrikából. Igaz a gyarmattartók csak a szépséges Európából rajzottak VISSZA. Na ezt rágd meg!!!

Húsleves 2010.11.09. 20:45:34

@idelle: a reakciódnak az a része teljesen jogos, hogy én is úgy válaszolgattam neked, hogy azonosítottalak azzal a csoporttal, amelynek az "igazságát" fújod.
Vegyük tehát ki a mondanivalóból a személyedet, csak az állításadra írt válaszok:

"a nonszensz nem ez, hanem hogy pont olyan világot szeretnétek, amiért most vissza akartok vágni"
Nem olyat szeretnénk, csak az a helyzet, hogy vagyunk páran, akik különbséget tudunk tenni demokrácia, és demokráciaféltő-hisztéria leple alatt folyó szabadrablás között.

"ha éltél volna az előző, még-ennyire-sem-demokratikus rendszerben, akkor szerintem elgondolkoznál a hasonlóságokon."
Hogy te miket tudsz rólam! Képzeld, ismerem ami akkor volt, előnyeit is, hátrányait is. A legnagyobb baj az, hogy ma kb. ugyanott vagyunk a szomszédos Ausztriától, mint a rendszerváltáskor, csak (még) igazságtalanabb a javak eloszlása. Nem ezt várták az emberek a rendszerváltástól.

"ez már a fideszeseknek szól vagy még mindig nekem?"
Igen, ismerem ezt a "végső érvet", hogy aki nem ért egyet veletek, az fideszes szócső, troll, stb.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 20:45:38

@Haary Plotter: furán néznél a komcsik felakasztását követő nap reggelén, és nem csak a másnaposság miatt, hanem mert rájönnél, hogy nem oldottatok meg semmit.

RÁMBÓGECI 2010.11.09. 20:51:22

@idelle: de most komolyan n+1-ként megkérdezném:

szerinted az ősmagyaroknak, pontosabban az "ősmagyar intelligenciának" -azon kívül, h a radikálisabb jobb oldal önmeghatározásként használja jelképrendszerüket- mi közük a jobbik parlamenti képviseletéhez?

azon kívül, h negatív kicsengéssel mintegy cimkézed egy nemzet őseit, párhuzamot, sőt egyenlőségjelet téve jelenkori politikusokkal, mi értelme van a te egy mondatodnak???

egyszerűbb lett volna -és autentikusabb- ha csak annyit írsz:
"A KURVA ANYÁTOKAT MAGYAROK!"

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.11.09. 20:52:45

@PappZe: Tettek. Ezért van a nyugdíj pénztár.
Most meg lesz a pénzből stadion Kósának, hogy lézengjen benn egy-kétezer ember.

MacChicken (törölt) 2010.11.09. 20:55:24

Sok barátom, akik elég erőteljesen jobbos beállítottságúak azt mondták annak idején, hogy ez a Gyurcsány gyerek belevaló, meg fogja csinálni. Helyreteszi az országot. Tisztelték, mint ellenfelet. Mi lett belőle? Széttalicskázták a befizetett adókat, gazdagították saját magukat és a sleppjüket. Hát szarháziak. És tényleg ez a legenyhébb kifejezés, amit lehet rájuk használni. Tolvaj szemét bagázs. Én is bíztam bennük. Átbasztak.
Lehet, hogy nem a parlamentbe való kifejezés, de igaz. Ha azokról a kollégákról, akik velem egy szobában ülnek kiderülne, hogy szétlopták az országot, átvertek mindenkit, és szabadlábon vannak köztörvényes bűncselekmények után, én nem szarháziznám őket, hanem ütném.
A kivételt nem tevő antiszemitizmust én is elítélem, de kell valaki aki végre megmondja a sok 20 éve ingyenélőnek a tutit. Kell a kontroll ezeknek a senkiháziaknak, mert tegyük a szívünkre a kezünket, a Ficesz bagázs sem biztos, hogy becsületesebb az eddigi élősködőknél.

Haary Plotter 2010.11.09. 20:55:26

@idelle: Kun Béla, Rákosi Mátyás, Kádár János, Apró Antal, stb. Ilyenek voltunk mi magyarok mindig, gyilkosok. A többiek meg áldozatok.

Húsleves 2010.11.09. 20:55:43

@milyen szép a Vértes, ó: annyira nem zavarnak meg a magyar nyelv kisebb buktatói, hogy nem szoktam olyan dolgokon lovagolni, hogy a cigánybűnözés vagy cigány bűnözés egyben van írva, vagy külön. Pörzséről gondoljon bárki amit akar. Én például - bár egyetértek az MSZP-hez fűződő véleményével - azt gondolom, hogy aki mást leszarháziz, az számoljon vele, hogy vele szemben sem fogják megválogatni mások a szavaikat. Az "Ősmagyar intelligencia" viszont pontosan ugyanolyan bunkó általánosítás, mint a "tolvaj cigány" vagy a "ravasz zsidó". Pörzse beszólásának semmi köze nem volt semmiféle magyarkodáshoz, az MSZP-nek szólt, azért, amit azok csináltak és csinálnak.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.11.09. 20:57:11

@idelle:

De, kitaláció. Egy értelmetlen, semmitmondó lista.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.11.09. 20:58:12

@milyen szép a Vértes, ó:

A gond vele az, hogy összemossa a dolgokat, ezért súlyos demagógia.

Húsleves 2010.11.09. 20:59:45

@MacChicken: abszolut igazad van, eleinte én is felültem Gyurcsány határozottságának, és meglett az eredménye, köszönjük.

Vérnűsző Barom (törölt) 2010.11.09. 20:59:55

Néha kicsit rosszkedvem lesz, amikor olvasgatom a napi híreket az indexszen, itt-ott.
Amikor valami hülye beszól valakinek, nem olyat mond, ami egy-egy önjelölt „véleményvezérnek” tetszik, akkor mindjárt tarsolylemezes, ösmagyar lesz, valahonnan Belső-Ázsiából. Ha épp úgy adódik, akkor - gyaníthatóan - ugyenez a véleményvezér szerint szó sincs Belső-Ázsiáról, jó a finnugor rokonság is, ha megint másképp alakul a közbeszéd tárgya, akkor jó lesz a „kevert” budapesti lakosság is, jelentős tót, német, zsidó felmenővel számolva, merthát rég nincs is olyan, hogy magyar. csak olyankor, amikor az negatív felhangot kaphat...

Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy a holokaustot, a gázkamrákat, egyáltalán a fasizmust nem a mindenféle szalajtott, belső-ázsiai népek találtak ki, hanem a magukat rendkívül komolyan vevő, anyugat-európai kultúrkörből származó, egyáltalán az azt tulképp kitaláló németektől, illetve a fasizmus esetén a közvetlen római és keresztény gyökerekkel rendelkező olaszok találták ki.

Az abban való aktív részvételt pont ugyanúgy, szankciók bevezetésével elvárva, mint manapság a rendkívül liberális, EU-konform világhoz való hasonulást.

Köszi, de talán - ha már a poszt írója elvárja - a vallástól, felekezettől, nemtől, szexuális beállítottságtól, bőrszíntől,illetve nemzeti érzelemtől független hűdeliberális világképet ezen a tájon is, akkor talán járjon elől nyugodtan a jó példával, és eme - egyébként remek - szellemiség jegyében, ne kezdjen ősmagyarozni (tótozni, zsidózni, a nem kívánt törlendő), hanem egyszerűen írja le, hogy ez, vagy az a személy most éppen ezért vagy azért volt tuskó, bunkó, ostoba, rosszindulatú, vagy épp uszító.

Saját magáról nem kell leírnia, már megtette. A posztban.

ps.: Úgy egyébként a részben a honfoglalásig, részben a még önálló szerb királyságig, részben pedig török elleni háborúkban aktívan részt vevő, és itt ragadó svájciakig visszavezethető, illetve az egyéb, nagyjából beazonosíthatatlan felmenőim nevében is kikérem magamnak azt a gizda, aljas, becsmérlő hangot, amit a poszt írója megenged magának, a részben általa is megválasztott, felelős magyar kormány jelenlegi képviselőivel, de legfőképp az olvasóival szemben.

Haary Plotter 2010.11.09. 20:59:58

@Lacdelo: Azt még senki sem MAGYARázta meg, miért nincs ugyanolyan sok, sőt a számarányuknak megfelelően 7x, 20x több zsidó Nobel-díjas a lengyelek, ukránok, oroszok között. Talán valaki felhomályosít!

Lacdelo 2010.11.09. 21:00:46

@Muad\\\'Dib:

Te azert nem kezdesz vitat velem mert csak lejaratnad magad. Egyebkent igazad van, nem kellene rolad tenyek nelkul ertekeznem, de 99%-ig biztos vagyok abban hogy en messze tobbet. Ha akarsz akkor belemehetunk reszletekbe. Utanna elvalik, hogy ki a magyarabb. Ez minden "osmagyarra vonatkozik". Csak nehogy rafazzatok.;)

Lacdelo 2010.11.09. 21:02:56

@blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year:

Pedig jobb lett volna a magyaroknak, ha oseid mas iranyba mennek. Egyebkent nem vagyok biztos benne hogy buszke-e a fiukra. Az enyeim igen.

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:03:55

@Húsleves: Alig hiszem el, hogy harmadszor is megpróbálom, remélem, csak a fáradtságtól van: az 'ősmagyar intelligencia' jelen esetben (szerintem, de az, amit a szerző később írt, szintén erre utal) arra vonatkozott, hogy a magát a Magyarság Színejavának, Minden Ősmagyarok Méltó Elődjének és Utódjának beállító Jobbik hajlamos kocsmai trógerként viselkedni a Parlamentben is.

Meggyőződésem, hogy a bejegyzés írója egy percig sem gondolta, hogy Pörzse most jött a 10. század Belső-Ázsiájából, remélem, ezt ő is megerősíti, ha már nekem nem hiszed el.

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.11.09. 21:05:13

Szétba.szom a szavazófülkét:) Forr a dalom:D

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:07:27

@Haary Plotter: választhatnál olyan országokat, ahol nem voltak rendszeres pogromok, miegymások, de csak egy ötlet :)

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:08:19

@Lacdelo: nem igazán értelek, mert pont ő nem ős- vagy nagymagyarkodott, miért lett célpont?

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.11.09. 21:08:43

@milyen szép a Vértes, ó:

Pl. az egyszerű párttagot, alapszervezeti párttitkárt, iskolai KISZ-titkárt a KB-titkárral meg a PB-taggal.

Kb. mintha lenne egy "hírhedt nyilasok" lista, melyen ott szerepelne Szálasi és két minisztere, valamint Pista bácsi és Margit néni, akik beléptek, de sosem volt semmilyen komoly szerepük a pártban.

Muad\\\'Dib 2010.11.09. 21:09:09

@idelle:
Nem is veled van itt a baj. Hanem azokkal, akik ezt amit te csinálsz, külföldön adják elő, megfelelő pénzzel megtámogatva.
De, ha már nálad tarunk, vegyük ezt a posztot. Először is összemosod a Jobbikot, olyan mozgalmakkal, minek az ideológiájához semmi köze. Azonkívül szándékos csúsztatás van az egész dologban, mert rögtön arra utal, hogy a Jobbik ma is valami csúnya náciságot művelt a parlamentben. Pedig csupán holokausztipart emlegettek, amit megtett számos zsidó értelmiségi is (lásd pl: haaretz.com). Ráadásul ilyen kaliberű megjegyzések bizony rengetegszer hangzottak el a parlamentben az előző 20 év alatt is, tehát még ebben is csúsztatsz. Nem kell kedvelni a Jobbikot, sőt a FIDESZ-t sem, viszont egyszerűbb ezt leírni, mint ferdíteni.

egyenlítő 2010.11.09. 21:11:02

@Haary Plotter: Szerintem azért, mert éppen jókor kapták meg az egyenlő jogokat, amikor megnyíltak a lehetőségeik is. Magyarok akartak lenni, magyarul beszéltek, magyar iskolákba jártak (Fasori Gimnázium). Nélkülük a városaink németek lennének. Az I. VH. előtt a zsidó fiatalok 25 %-a érettségizett, a nem zsidók 5 %-ával szemben.

Aztán közölték velük, hogy ez nem az ő országuk, ők itt idegenek. Akik elmentek, sikeresek lettek a világban.

A lengyeleknél, ukránoknál, oroszoknál elmaradt az egyenjogusítás. A szovjet rendszerben nyílt csak meg előttük a lehetőség, az ő tudósaik, Nobel díjasaik között volt is jó néhány.

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:12:54

@Birca Maxval: "speciel" mindenkihez oda volt írva, milyen tisztséget töltött be, mit mosott össze? Az MSzP esetében minden számít, a Fidesz esetében gondosan mérlegelni kell, sőt, ugyanaz is kevésbé számít? Nem mintha különösebben érdekelne a dolog bármelyik esetben. :)

Lacdelo 2010.11.09. 21:12:58

@Haary Plotter:

Lengyelorszagban gyakorlatilag nincsenek zsidok, ugyanis a 2. vilaghaboruban egy Auschwitz nevezetu helyen kiirtottak oket egytol-egyig. Ha nem hiszed kerdezz meg egy lengyelt.

Az ukranoknal 1 volt a 10 kozul.

Egyebkent itt megtalalhatod az osszes zsido szarmazasu Nobel dijast. Szep hosszu lista ugy 100 lehetnek. Egyik nepcsoportnak sincs ennyi Nobel dijasa.

www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Judaism/nobels.html

mindenOK (törölt) 2010.11.09. 21:13:54

Nyugalom.

És akkor higgadtan elmondhatjuk:

igen a MSZP-sek tényleg szarháziak, bár egyesek még nem látják át az országban zajló folyamatokat, és Gyúrcsány is olyan aranyos:), főleg 60 felett.

Igen, léteznek zsidó hatalmi törekvések, amelyek hegemóniára akarnak szert tenni, de ez egy elit zsidó kör. És ez az elit átgázol a saját népén is, évtizedekig tartó háborúba sodorja őket. Birka zsidók.

A Fidesz vagy támogatja hegemóniát, vagy csak meg van kötve a keze. Valószínűleg az első.

A Jobbik nagyon gyanús párt, valószínűleg csak a látszat-ellenzék szerepét tölti be, most zsidóztak egy kellemeset, a hívek szíve megdobbant, és most következhet az újabb két-hónapos hallgatás. Nyugodjatok meg, amikor majd jönnek az érdemi döntések, majd csöndben maradnak.

Vége a cirkusznak, jöhet az államcsőd, és a nagyhatalmi zsidó spekulánsok. Szabad a vásár.

Esetleg a nagyhatalmi zsidók egy saját, szebb nemzetállamot szeretnének, ahol van elég víz, és termőföld (mert 20 év múlva mekkora kincs is lesznek ezek), és MO már így is ki van véreztetve, így hát beköltöznek. Örülünk.

Szeretem a kóser pálinkát, de nem ragaszkodok hozzá. Éljen sokká a Júdea Népe Front!

Húsleves 2010.11.09. 21:16:58

@milyen szép a Vértes, ó:
ha lestricizel valakit, az sértő, attól függetlenül, hogy az illető tényleg strici-e vagy sem, függetlenül attól is, hogy te is tudod, hogy nem az. Sértő az is, ha valakit lecigányozol, ha direkt sértésként mondod. De azért ne add fel, gyűrkőzz neki újra, és kezdd azzal, hogy nem értem amit mondani akarsz, az nagyon hatásos.

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:17:27

@Birca Maxval: van egy olyan érzésem, hogy nem teljesen 'ment át', amit írtam ;-)

Caviarius · http://www.kaviar.blog.hu 2010.11.09. 21:19:47

"Ez a Fideszes es Jobbikos "életerős
ifjabb agyhalott tömeg" sulyosan tonkre tudja ugyanis az orszagot vagni.

A baloldal meg tud ujulni, a Fidesz es Jobbik elegge eselytelen."

Ez komoly? Te melyik meccset nézed?

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:19:51

@Húsleves: Ja, nem, feladtam. :)
De egy pillanat, ha egy káromkodó román skinheadre azt mondom, hogy lám, ilyenek ezek a nagyrománok, akkor a románokat szidtam? (Á, úgyse.:)

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.11.09. 21:20:31

@milyen szép a Vértes, ó:

Átment. Mondom: a lista súlyos demagógia. S ez abból is következik, amit leírtál te.

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:22:52

@Birca Maxval: lássuk, Fideszesek esetében konkrétan leírni, ki milyen tisztséget töltött be, demagógia, MSzP-sek esetében teljesen általánosan azt mondani, hogy mivel 'benne voltak az MSzMP-ben, fel kellene kötni mind', nem demagógia. Oké, szerintem nincs több kérdésem. :)

Húsleves 2010.11.09. 21:27:12

@milyen szép a Vértes, ó: "De egy pillanat, ha egy káromkodó román skinheadre azt mondom, hogy lám, ilyenek ezek a nagyrománok, akkor a románokat szidtam?"
Erre mondtam én azt, hogy ENGEM nem zavarnak meg a "nyelv kisebb buktatói".

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:28:26

@Húsleves: bezony, észre se veszed őket, miért is zavarnának meg? :)

Haary Plotter 2010.11.09. 21:28:41

@idelle: Ha igaz lenne az újjászületés, s a következő Földre-jövetel előtt megkérdeznének, mi akarok lenni, ismét a magyart választanám. Nem amerikai, nem német, nem kínai? Nem!! Na most büszke vagyok az örömökkel és bajokkal teli magyarságomra vagy nem?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 21:29:26

@Húsleves: "Nem olyat szeretnénk, csak az a helyzet, hogy vagyunk páran, akik különbséget tudunk tenni demokrácia, és demokráciaféltő-hisztéria leple alatt folyó szabadrablás között."

akkor megismétlem: ne tévesszen meg, hogy a mostani rendszer ideológiai alapja neked tetsző.
a demokrácia nem azt jelenti, hogy a "tieid" vannak hatalmon.
a másik nagyon fontos dolog, hogy bármennyire is támogatsz egy rezsimet, egy autokratikus rendszerrel bármikor összeütközésbe kerülhetsz, akaratodon kívül is, akkor is, ha passzív vagy, sőt, ami rosszabb, akkor is, ha támogató.

"Nem ezt várták az emberek a rendszerváltástól."

de nem is azt, hogy egy autokrata mitugrász egyszemélyes rendszert épít ki Magyarországon, azaz oda megyünk vissza, amitől meg akartunk szabadulni.

"Igen, ismerem ezt a "végső érvet", hogy aki nem ért egyet veletek, az fideszes szócső, troll, stb."

annyira passzolt a fideszre az, amit írtál, hogy egy pillanatra nem is értettem. ennyi.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 21:31:18

@Haary Plotter: "Ha igaz lenne az újjászületés, s a következő Földre-jövetel előtt megkérdeznének, mi akarok lenni, ismét a magyart választanám."

van, aki megragad egy bizonyos szinten. ;-)

ha igaz is az újjászületés, nem a nemzetiségről szól. legalábbis nem olvastam ilyet a Bhagavad Ghitában.

Húsleves 2010.11.09. 21:32:29

@milyen szép a Vértes, ó: gondolom ezt inkább már a közönségednek írtad, hogy lássák, hogyan hengerled le a buta embereket a kristálytiszta logikáddal.

jozicsenko 2010.11.09. 21:33:15

@dtk74: imádom ezt a felsorolást

valahogy oda akartok ilyenkor jutni ugye, hogy csak és kizárólag a baloldal vezetheti magyarországot, mert a progresszió az igazi haladás, a ballib értékek viszik előre az országot, ugye?

lófaszt mama!, hogy klasszikust idézzek!
a ballibáék kétszer már tönkre tették az országot, teljesen BÉKEIDŐBEN! 89-re lerongyolták az országot, az elmúlt 8 évben meg 25ezer MRD Ft fölé vitték az államadósságot! olyan cehhet hagytak maguk után, hogy "öröm" nézni...

vagy mi a kénköves menykőnek volt itt rendszerváltás, ha azóta csak az mszp-t tudjátok elfogadni kormánypártnak?

szigorúan pénzoldalról nézve a dolgokat az elmúlt 8 évben elszaladt az euró, orbánék idején meg közeledett! akkor a legígéretesebb k-eu-i ország voltunk, bajnai idejére a leggyengébb!
röviden: pénz beszél, kutya ugat, a kommunista meg kussoljon!

@Lacdelo: abszolút nem érdekel a politikai nézete a nőnek: a dalában összekeveri a dolgokat: az antihomófóbia nevében uszít: konkrétan lesz.rom, ki kivel bújik ágyba, de nácinak kiáltani ki, mert "más" véleményem van, mint a mainstream ballib dogmák, nu ezt nem, köszönöm ebből nem kérek...
azért mert nem akarok férfiakkal smárolni, ezért kitalálja, hogy üresagyú náci vagyok?

tudod, ilyenkor jut eszembe, hogy ha a homofóbok látens buzik, akkor az anti-antifasiszták valójában látens nácik? izreal pl ezt bizonyítja, a palesztinekkel szemben tettben nap-mint-nap...

s hogy ez hol kapcsolódik a témához? ha nem értesz egyet (a zsidókkal), akkor biztosan náci vagy
ha nem akarsz újabb kártérítést fizetni, biztosan náci vagy
ha nem tetszik, hogy az mszp szétbarmolta az országot, akkor biztosan náci vagy

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:34:24

@Húsleves: Kristálytiszta? Minek pazaroljam az olyat, ha nem kell?
:hajlong a tapsviharban:

skovalsky 2010.11.09. 21:37:25

A "magyar intelligenciát" nem néhány parlamenti balfasz alapján kellene megítélni bármennyire is kapóra jön neked te szerencsétlen.

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:39:53

@jozicsenko: és akinek nem tetszik, hogy az MSzP, és a Fidesz szétbarmolja az országot, az náci és komcsi - az persze szórakoztató, hoyg a saját agymosott hülyeségeidnek még az enyhébb változatát is mennyire fel tudod róni az "ellenségnek"...

az meg, hogy nem sikerül felfogni, mit írnak mások, annyira általános ilyen lelkes komcsizóknál, hogy igazából már szóvá se kellene tenni :)

Húsleves 2010.11.09. 21:41:42

"akkor megismétlem: ne tévesszen meg, hogy a mostani rendszer ideológiai alapja neked tetsző."
Nem szoktak megtéveszteni ilyen dolgok, ahogyan a blogok sem.

"a demokrácia nem azt jelenti, hogy a "tieid" vannak hatalmon."
Nem azt jelenti, de valahol hozzátartozik.

"a másik nagyon fontos dolog, hogy bármennyire is támogatsz egy rezsimet, egy autokratikus rendszerrel bármikor összeütközésbe kerülhetsz, akaratodon kívül is, akkor is, ha passzív vagy, sőt, ami rosszabb, akkor is, ha támogató."

Erre Markost Györgytől idéznék: "Attól, hogy kirúgtak a színmûvészetirõl, még lehetek tehetségtelen". Nem támogatom az autokratikus rezsimet, hanem ésszerűen nézem az alternatívák előnyeit és hátrányait. Amit te passzivitásnak nevezel, az pedig eleve a te értékeid szemszögéből vett "támogatás". Én a jelenlegi kormányt jobbnak tartom mint az MSZP-t, de ennek semmi köze azokhoz, amiket te írtál. Az erős(ebb) állam pedig nem autokrácia, ez csúsztatás.

"de nem is azt, hogy egy autokrata mitugrász egyszemélyes rendszert épít ki Magyarországon, azaz oda megyünk vissza, amitől meg akartunk szabadulni."
Ez a te véleményed. Az enyém pedig az, hogy rendet kell tenni a liberális káosz után.

"annyira passzolt a fideszre az, amit írtál, hogy egy pillanatra nem is értettem. ennyi."
Ebben igazad van, mindkét oldal szeret így "érvelni".

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.11.09. 21:44:30

@milyen szép a Vértes, ó:

"Fideszesek esetében konkrétan leírni, ki milyen tisztséget töltött be, demagógia, MSzP-sek esetében teljesen általánosan azt mondani, hogy mivel 'benne voltak az MSzMP-ben, fel kellene kötni mind', nem demagógia."

Csak e kettő közül lehet választani?

Én egy harmadik lehetőséget szeretnék, ha lehetne: NEM összemosni a kommunista rendszer vezetőit az átlagemberekkel és NEM felkötni az összes MSZP-st... ha lehet ilyen merész választásom...

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:49:48

@Birca Maxval: arra próbáltam célozni, hogy a listán, "mely oly demagóg", szerepelt pontosan minden jelenlegi Fideszes pontos akkori beosztása (és nem csak átlagos párttagok vannak ott azért, finoman szólva), tehát nem volt összemosva a kisember a naggyal, és egy olyan felvetésre-célzásra volt válasz, mely szerint az MSzP-sek esetében valódi státudsztól függetlenül (politikából, klubból, életből - megfelelő aláhúzandó) kizáró tényező kellene legyen az MSzMP-kötődés.

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.09. 21:52:38

@milyen szép a Vértes, ó: (amúgy mind az MSzP-, mind a Fidesz-tagok esetében tökéletesen érdektelennek találom a dolgot, csak azt furcsállom, hogy az előbbiek esetében fel szabad vetni a dolgot, de a 'másikok' esetében 'nem ér', van erre egy szó, talán felmerült itt nemrég ;-p)

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.11.09. 21:54:50

@milyen szép a Vértes, ó:

Nem, a listát nem kell mentegetni, mert hazug, primitív, demagóg. El kell ismerni ezt, s NEM használni többet.

Az iskolai KISZ-titkár és a PB-tag egy listán az nem összemosás - ugye viccelsz?

Haary Plotter 2010.11.09. 22:06:05

@idelle:
A "vak nacionalizmus" esetére gondolom nem a németek és a világháború volt az origód, hanem a francia gloire, a törpe korzikai és az irány moszkvai hadjárat, a rettenetes pusztításokkal együtt, amelyre reakcióként egyesültek a német landok, valamint a leendő szovjet mező+tajgalakók, aztán ők ketten mézesmadzag paktumokat ráncigáltak a fejünk fölött (lásd még, északi áramlat).

Nem a rendszer "mosta ki a mocsokból" mert a ruszkik és osteuropa is előbb csak lopta és másolta a nyugati hightech dolgokat, mint most a kínaiak.

Haary Plotter 2010.11.09. 22:14:30

@idelle:
Hogy miért is láttam én egyszer a kenderesi családi kripta falán az a szép koszorút, amelyre az volt írva:
"...Kormányzó úrnak... a hálás zsidóság".
Ez szerintem csak valami szálasista provokátor műve lehetett, aki bemászott a kisablakon és belopta a koszorút az ünneplés előtti éjszakán.

Haary Plotter 2010.11.09. 22:20:56

@Megfigyelo:
Kormányzó úr nem futott el, sőt azt mondják TANÚKÉNT vallomást tett Nürnbergben. Gondolod, hogy Estoril kies vidéke olyan elérhetetlen volt, mint Paraguay dzsungelei? Háztartási költségeinek jó részét a ZSIDÓKTÓL kapta.
El vagytok ti tévedve, ... a dzsungelben.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 22:26:00

@Muad\\\'Dib: "tehát még ebben is csúsztatsz"

ha ez fontos neked, akkor: igazad van, és te nyertél.

na, ugorgyunk.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 22:29:07

@Húsleves: "Az erős(ebb) állam pedig nem autokrácia, ez csúsztatás."

egy dologban egyetértek sokakkal, amikor azt mondják, hogy a hazai baloldal (nevezzük így) túl korán és túl sokat kiáltott farkast a Fidesszel és Orbánnal kapcsolatban.

az már más kérdés, hogy napról napra, tételről tételre beigazolódik, amit mondtak, de erre már senki sem vevő.

amúgy majd megtudod. én szóltam.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 22:30:44

@Haary Plotter: "Hogy miért is láttam én egyszer a kenderesi családi kripta falán az a szép koszorút, amelyre az volt írva:
"...Kormányzó úrnak... a hálás zsidóság"."

és ez a kis színes most überolja a történelmet?

inci-finci (törölt) 2010.11.09. 22:32:38

@dtk74: az általam ismert zsidók nem bírják és bírták a zsidó hagyományt, tanításokat és az azt követő zsidókat sem. azért írtam múltidőt is mert idős, nácizmust túlélt mára már elhunyt bácsikról is szó van. de te előadhatod a kövér kopasz barmot :)

inci-finci (törölt) 2010.11.09. 22:35:35

@inci-finci: (erre fog jönni a szöveg hogy kitaláltam, nem is létezett és nem is ismertem, a jobboldali lapoknak sem írt ilyen zsidó a kilencvenes években.. ááá nem :D)

SajnosNem 2010.11.09. 22:38:42

"nézzük racionálisan a dolgokat: a holokauszt óta kb. egy emberöltő telt el."

ezek szerint te is azon suttyú magyarok közé tartozol, akik még számolni sem tudnak... áruld már el, hogy jött ki neked egy emberöltő?

inci-finci (törölt) 2010.11.09. 22:43:51

@SajnosNem: ne magyarozz bunkó.

Az emberöltő mai jelentésében elsősorban az az idő, amely alatt az egy időben született gyerekek felnőnek, és maguk is szülőkorba lépnek, tehát 25-35 év, ez megegyezik a nemzedékek váltásának idejével.
Néha jelenti az emberéletet, legalábbis az átlagos emberi életkor idejét, tehát kb. 60 évet. Maga Arany János is így értette a „Toldi” előhangjában:
Toldi Miklós képe úgy lobog fel nékem
majd kilenc-tíz ember-öltő régiségben –
mivel Nagy Lajos kora és a „Toldi” megírása között mintegy 500 év telt el.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 22:45:46

@SajnosNem: egy emberöltő lehet hatvan-hetven év. jelenleg.

ha esetleg a felnőtté válásra hivatkoznál, reklamálj Aranynál a "majd kilenc-tíz ember-öltő régiségben" miatt.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.11.09. 22:50:50

@mindenOK: Az egyik kedvencem: "Éljen sokká a Júdea Népe Front!" De lehet, hogy a Júdeai Felszabadító Front az igazi! Úgy őszintén, mi a megkopasztott fütykösért zsidóztok már megint? Egyébként a tapasztalatom alapján a nagyon hangos zsidózók családjában volt valami kis vérvonal, csak hát ez így, most, speciel kellemetlenke... Bár nem érint és megvetem, aki max.ilyen indokkal tudja a hülyeségét és tanulatlanságát alátámasztani, azért visszakanyarodhatnátok a spontán anyázáshoz, az mégiscsak felemelőbb! Ezt a sarki kocsma törzsközönségének kellene meghagyni, nem kéne engedni, hogy a hülyék ide lehúzzanak benneteket, hisz akkor hazai pályára kerülve, legyőznek...

SajnosNem 2010.11.09. 22:55:32

egy emberöltő nem lehet hatvan-hetven év.
ismered azt a szót, hogy "átlagos"?

látom... kiwikizted Aranyt, ám tudatlanságodat még ő sem igazolja.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 22:58:51

@SajnosNem: "látom... kiwikizted Aranyt"

erre egy gimnáziumi vitából emlékszem, huszonöt évvel ezelőttről, de mindegy.

ha fontos, hogy úgy feküdjél ma le, hogy jól megmondtad és/vagy igazad volt, akkor legyen a te akaratod szerint: igazad van, te nyertél.

na, ugorgyunk.

Brucia (törölt) 2010.11.09. 23:07:14

Nos, mivel nem ez az első, és még csak nem is a legdurvább beszólás a Tisztelt Ház történetében, így arra a következtetésre jutottam, hogy akinek ezek a "belső ázsiai" népségek nem tetszenek, talán menjen haza a Közel-Keletre...

SajnosNem 2010.11.09. 23:09:34

nem érted (már miért is értenéd?).

a tollforgató ember tisztelete olvasóival szemben az igényes helyes szövegezés. fenti egy mondatodat sem tudtad hiba nélkül leírni. nyelviséged hűen tükrözi mentalitásod, felületességed.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.09. 23:20:36

@SajnosNem: csak ennyi?

pedig lehet még kommentelni, van egy csomó hely, folytathatod. én mindenesetre megyek aludni, jó mulatást. :-))))

Drang 2010.11.10. 00:12:02

„Na, ez az az ősmagyar intelligencia, amelynek parlamenti képviseletére olyan nagyon vártunk ’44 óta.”
Igen, sokan vártak volna akár ezen „ősmagyar intelligencia”, akár más nézetek parlamenti képviseletének lehetőségére ’44 óta. Csak sajnos '90-ig oktrojált volt, hogy minek is lehet parlamenti képviselete, ’90 óta meg manipulált.

Ellensúly 2010.11.10. 09:36:00

Kedves Posztíró! Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna. A szarházizás már réges-rég megjelent a parlamentben a kedves szocialista és liberális politikusok révén.

SajnosNem 2010.11.11. 11:29:16

@inci-finci: így van ez, mikor a mûveltség a wikiig terjed.

az, hogy Arany rossz értelemben használta két dolgot jelenthet.

1. rosszul tudta

2. a vers ritmusa, szótagszáma, vagy épp rímkényszer miatt beáldozta az eredeti jelentést

csakhát az irodalom nyelve és a blogok nyelvezetével nem összemosható.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.11.11. 13:45:10

@SajnosNem: függetlenül attól, hogy még igazad sincs, ráadásul te, a jelentéktelen emberke veszed a merszet Arany kritizálásához, van egy nagyobb probléma is a fejedben.

nevezetesen, hogy nem érted, hogy annak a "kurva" nyelvnek van egy fő feladata, mégpedig, hogy információt hordozzon, gondolatokat közöljön, érthető formában.

érdekes módon egyedül te akadtál fenn az "emberöltő"-n, más mindenki értette.
ez pusztán egyet jelenthet a formális logika szabályai szerint: te okoskodni jöttél ide, tudást fitogtatni, nagyzolni, magamutogatni, vagy valami efféle.

itt az interneten persze elférsz, de a jóérzésű emberek egy ilyen kekeccel nem szívesen ülnek le egy asztalhoz mondjuk egy kocsmában.

mindezt jó szándékkal írtam, arra az esetre, ha esetleg nem érted a világ hozzád viszonyulását.

mintha neked írták volna: index.hu/kultur/korrektor/2010/11/11/a_magyar_nyelv_halalos_itelete/

Ellensúly 2010.11.11. 13:49:54

Szumma szummárum, hatalmas öngól volt ez a bejegyzés!


süti beállítások módosítása